Аналіз своїх уроків

06.03.17
Цього дня я проводила урок в 4-Б класі 1-підгрупі.
Тема: Створення та виконання алгоритмів із заданою кількістю повторень у середовищі Scratch
Я дотрималась всіх структурних елементів уроку, вони відповідали змісту. Мені вдалося раціонально розподілити час, провести різні види робіт. На актуалізації опорних знань було здійснено перевірку домашнього завдання. Для мотивації навчальної діяльності я використала роботу з ребусами, а також задіяла казкового персонажа. При поясненні навчального матеріалу спиралася на життєвий досвід дітей: наводила реальні приклади з життя, пропонувала дітям навести свої приклади. Відповіді дітей були грунтовними. Було реалізовано міжпредметні зв'язки з математикою на етапі первинного закріплення, коли діти вирішували логічні задачі. Підібрані завдання відповідали вікомим особливостям учням, рівню їхньої підготовки. У дітей не виникло труднощів з виконанням практичного завдання, всі учні встигли зробити завдання до кінця уроку. Були проведені фізкульхвилинка і зарядка для очей. Перед початком роботи за комп'ютером було про проведено інструктаж ТБ. Я чітко і зрозуміло пояснила порядок виконання практичного завдання. Підготувала картки для індивідуальної роботи. За компютером діти працювали 12 хв. після були проведені підсумки уроку і вербальне оцінювання учнів.
На деяких етапах уроку виникали проблеми з дисципліною, але після відпочнку(фізкультхвилинки) збудженість дітей знизилась і діти поводили себе спокійно.
Я слідкувала за дотриманням гігієнічних вимог. На мою думку урок пройшов вдало. Мета реалізована. Я встигла виконати всі залановні завдання. Діти були активними, давали відповіді на запитання. Урок був продуктивним.












 07. 03. 17.
Цього дня я проводила урок в 4-В класі в 1-підгрупі.
Тема: Сортування та впорядкування об'єктів за деякою ознакою
Структури уроку дотримано. Вона відповіда зміту і меті уроку. Методи роботи: розповідь, бесіда, пояснення, демонстрація. Весь матеріал який розповідала, супроводжувався презентацією. Для мотивації я використала загадки. До уроку підготувала різні види роботи: відповіді на питання, робота за малюнками, логічні задачі, робота з зошитом. Чергування цих видів роботи дали змогу підрумати інтерес дітей. Було проведено інструктаж ТБ. Я пояснила дітям практичне завдання. Час розподілено раціонально, вдалося виконати всі заплановані завдання. Під виконання практичної роботи у дітей виникли труднощі з роботою над двома об'єктами. Я індивідуально допомогали учням вирішити питання які в них виникли. Гігієнічних вимог дотримано. На уроці панував позитивний мікроклімат.
Було проведно підсумки уроки.
Учні гарно засвоїли метеріал. Мета уроку реалізована.
























09.03.17. 

У четвер я проводила заліковий урок в 4-А класі.
Тема: Створення та виконання алгоритмів із заданою кількістю повторень у середовищі Scratch
Структури уроку дотримано. Мені вдалося раціонально розподілити час, провести різні види робіт. Методи роботи: розповідь, бесіда, пояснення, демонстрація. Весь матеріал який розповідала, супроводжувався презентацією. Була здійснена активізація пізнавальної діяльності учнів, створення проблемних ситуацій: діти допомагли казковому герою.При поясненні навчального матеріалу спиралася на життєвий досвід дітей. Підібрані завдання відповідали вікомим особливостям учням, рівню їхньої підготовки. У дітей не виникло труднощів з виконанням практичного завдання. Були проведені фізкульхвилинка і зарядка для очей. Перед початком роботи за комп'ютером було про проведено інструктаж ТБ. Я пояснила дітям зміст практичної роботи.  Підготувала картки для індивідуальної роботи. За компютером діти працювали 12 хв. після були проведені підсумки уроку і вербальне оцінювання учнів.
Гігієнічних вимог дотримано. На уроці панував позитивний мікроклімат. Проблем з дисципліною не виникало.  Діти були активними, давали відповіді на запитання. Мета реалізована. Я встигла виконати всі залановні завдання. Урок був успішним, я задоволена результатами.















10. 03. 17.
В п'ятницю я провдила пробний позакласний захід в 4-В класі.
Тема: Інформаційний калейдоскоп
Для активізації пізнавальної діяльності учні, я підготувала різноманітні завдання. Форми роботи: фронатльна, групова. Методи: бесіда, ігрові методи. Діти були дуже активними. Виникли проблеми в підготовці заходу, так як готувати сценарій з дітьми(обрати ведучих) не було можливості. В проведенні заходу мені допомагала Рубан Ірина, ми вдвох виконували роль ведучих на станціях, учні були учасниками вікторин.Захід проводився в класній в кімнаті, тому що в кабінеті інформатики мало місця-це порушує гігієнічні вимоги.
До роботи діти поставилися в цікавістю. На уроці панував позитивний мікроклімат. Учням дуже подобаються ігрові методи та вікторини.
Вдалося виконати не всі заплановані завдання. Не всі групи підготували художні номери.
Загалом захід пройшов вдало. Діти отримали багато позитних емоцій, пішли до дому з хорошим настроєм.







13. 03. 17.
Цього дня я проводила урок в 4-Б класі в 1-підгрупі.
Тема: Сортування та впорядкування об'єктів за деякою ознакою
Структури уроку дотримано, вона відповідала змісту уроку.
Мені вдалося раціонально розподілити час, провести різні види робіт. Для мотивації навчальної діяльності я використала роботу з ребусами, а також задіяла казкового персонажа. При поясненні навчального матеріалу спиралася на життєвий досвід дітей: наводила реальні приклади з життя, пропонувала дітям навести свої приклади. Відповіді дітей були грунтовними. Було реалізовано міжпредметні зв'язки з математикою на етапі первинного закріплення, коли діти вирішували логічні задачі. етоди роботи: розповідь, бесіда, пояснення, демонстрація. Весь матеріал який розповідала, супроводжувався презентацією. Перед початком роботи за комп'ютером було про проведено інструктаж ТБ. Я пояснила дітям зміст практичної роботи. Гігієнічних вимог дотримано. На уроці панував позитивний мікроклімат. Але виникли проблеми з дисципліною, діти були надто збудженими. Але загалом урок був продуктивним. Мета реалізована. Я встигла виконати всі залановні завдання.




















В цей день я також проведа виховний захід.
Тема:  Безпечний Інтернет
Форми роботи: фронатльна, групова. Методи: бесіда, ігрові методи. Діти були дуже активними. До заходу я підготувала багато цікавих завдань, вікторини, конкурси, відео-матеріали. Для активізації пізнавальної діяльносі використовувала проблемні ситуації "Казка про дівчинку Скріпочку". Для проведення вікторини я розробила тестові завдання в електронній формі. Всі завдання відповідали віковим особливостям дітей.
Діти приймали активну участь у вікторинах, конкурсах, творчо підходили до виконання поставлених завдань. Захід пройшов в позитивній атмосфері. Діти засвоїли правила безпечної роботи в Інтернеті.












14. 03. 17.
У вівторок я проводила урок в 4-В класі 1-підгрупі.
Тема: Логічне слідування "Якщо - то- інакше"
Структури уроку дотримано. Мені вдалося раціонально розподілити час, провести різні види робіт. Методи роботи: розповідь, бесіда, пояснення, демонстрація. Весь матеріал який розповідала, супроводжувався презентацією. На актуалізації опорних знань учні працювали з таблицею літер, знаходили зашифроване слово. Були проведені різні види робіт: відповіді на питання, робота в зошиті, практична робота. При поясненні навчального матеріалу спиралася на життєвий досвід дітей: наводила реальні приклади з життя, пропонувала дітям навести свої приклади. Була проведена мотивація навчальної діяльності, дітям пропонувалося навчити Рудого кота грати на музичному інструменті і вивчти віршик. Були реалізовані міжпредметні звязки з літературним читанням. Підібрані завдання відповідали вікомим особливостям учням, рівню їхньої підготовки. У дітей не виникло труднощів з виконанням практичного завдання, всі учні встигли зробити завдання до кінця уроку. Були проведені фізкульхвилинка і зарядка для очей. Перед початком роботи за комп'ютером було про проведено інструктаж ТБ. Я чітко і зрозуміло пояснила порядок виконання практичного завдання. Після були проведені підсумки уроку. На уроці був позитивний мікроклімат. Проблем з дисципліною не виникло. Я слідкувала за дотриманням гігієнічних вимог. На мою думку урок пройшов вдало. Мета реалізована. Я встигла виконати всі залановні завдання. Діти були активними, давали відповіді на запитання. Урок був продуктивним.

16. 03. 17

У четвер я проводила урок в 4-А класі 1-підгрупі.
Тема: Сортування та впорядкування об'єктів за деякою ознакою
Структури уроку дотримано. Мені вдалося раціонально розподілити час, провести різні види робіт. Методи роботи: розповідь, бесіда, пояснення, демонстрація. Весь матеріал який розповідала, супроводжувався презентацією. Була здійснена активізація пізнавальної діяльності учнів, створення проблемних ситуацій: діти допомагли казковому герою.При поясненні навчального матеріалу спиралася на життєвий досвід дітей. Підібрані завдання відповідали вікомим особливостям учням, рівню їхньої підготовки. У дітей не виникло труднощів з виконанням практичного завдання. Були проведені фізкульхвилинка і зарядка для очей. Перед початком роботи за комп'ютером було про проведено інструктаж ТБ. Я пояснила дітям зміст практичної роботи.  Підготувала картки для індивідуальної роботи. За компютером діти працювали 12 хв. після були проведені підсумки уроку і вербальне оцінювання учнів.
Гігієнічних вимог дотримано. На уроці панував позитивний мікроклімат. Проблем з дисципліною не виникало.  Діти були активними, давали відповіді на запитання. Мета реалізована. Я встигла виконати всі залановні завдання. Урок був успішним, я задоволена результатами.







  02.11.2017 2-Б клас 1 група
 Структури уроку дотримано. Мені вдалося раціонально розподілити час, провести різні види робіт. Методи роботи: розповідь, бесіда, пояснення, демонстрація. Весь матеріал який розповідала, супроводжувався презентацією. 
Труднощі виникли з організацією класу. В 2 класі дітям ще важко втримувати увагу, тому вони часто відволікаються. Також деякі завдання виявилися складними для дітей. Враховуючи це я буду добирати більш доступні і посильні завдання до уроку.
Гігієнічних вимог дотримано. На уроці панував позитивний мікроклімат. 
На наступні уроки для 2 класу мені потрібно знайти методи, щоб сконцентрувати увагу дітей на навчальному матеріалі. Загалом урок пройшов вдало. Виконано всі поставлені завдання.

  02.11.2017 2-В клас 2 група
Цього ж дня я проводила урок в паралелі 2-В 2 групі. Учні були дуже збудженими, тому виникли труднощі в підтриманні дисципліни. Дітям було складно включитися в роботу. Вони постійно відволікалися. Мені було складно керувати цим класом та організувати їх. Я зрозуміла, що для дітей молодшого віку(2 клас) потрібно шукати методи які зможуть їх зацікавити, можливо потрібно більше широко використовувати ігрові методи. Це я враху в майбутньому, коли буду планувати уроки для такої вікової категорії.Структури уроку дотримано. Вона відповіда зміту і меті уроку. Методи роботи: розповідь, бесіда, пояснення, демонстрація.Я встигла виконати всі залановні завдання. Діти були активними, давали відповіді на запитання. Урок був продуктивним.

07.11.2017 4-А клас 2 група
 Я дотрималась всіх структурних елементів уроку, вони відповідали змісту. Мені вдалося раціонально розподілити час, провести різні види робіт. Весь матеріал який розповідала, супроводжувався презентацією. Перед початком роботи за комп'ютером було про проведено інструктаж ТБ. Я пояснила дітям зміст практичної роботи. Однак у багатьох дітей цієї підгупи виникли труднощі з його виконаннчм, деякі діти не встигли виконати завдання повністю. Також я зрозуміла, що демонастрації зразка на екрані недостатньо, тому на наступні уроки я зроблю для дітей індивідуальні картки з завданнями. Гігієнічних вимог дотримано. На уроці панував позитивний мікроклімат. Були проведені фізкульхвилинка і зарядка для очей. На мою думку урок пройшов вдало. Мета реалізована. Я встигла виконати всі залановні завдання. Діти були активними, давали відповіді на запитання. Урок був продуктивним.

08.11.2017 2-А клас 1 група

Мені вдалося раціонально розподілити час, провести різні види робіт. На актуалізації опорних знань була проведена робота з ребусами.  При поясненні навчального матеріалу спиралася на життєвий досвід дітей: наводила реальні приклади з життя, пропонувала дітям навести свої приклади. Відповіді дітей були грунтовними.Підібрані завдання відповідали вікомим особливостям учням, рівню їхньої підготовки. У дітей не виникло труднощів з виконанням практичного завдання, всі учні встигли зробити завдання до кінця уроку. Були проведені фізкульхвилинка і зарядка для очей. Перед початком роботи за комп'ютером було про проведено інструктаж ТБ. Гігієнічних вимог дотримано. На уроці панував позитивний мікроклімат. Діти були активними, давали відповіді на запитання. 

08.11.2017 2-А клас 2 група
Цього ж дня я провела урок в другій групі. Діти були дуже активними. Мені вдалося раціонально розподілити час, провести різні види робіт. Для мотивації я використала рубуси. До уроку підготувала різні види роботи: відповіді на питання, робота за малюнками, логічні задачі. Чергування цих видів роботи дали змогу підрумати інтерес дітей. Було проведено інструктаж ТБ. Я пояснила дітям практичне завдання. Під виконання практичної роботи у дітей виникли труднощі з роботою над двома об'єктами. Я індивідуально допомогали учням вирішити питання які в них виникли. Гігієнічних вимог дотримано. На уроці панував позитивний мікроклімат.Було проведно підсумки уроки.Учні гарно засвоїли метеріал. Мета уроку реалізована.

09.11.2017 4-Б клас 1 група
Я дотрималась всіх структурних елементів уроку, вони відповідали змісту. Мені вдалося раціонально розподілити час, провести різні види робіт. Весь матеріал який розповідала, супроводжувався презентацією.  Під час пояснення нового матеріалу я залучала дітей до роботи, ставила їм запитання, намагалася активізувати їх життєвий досвід. У дітей не виникло труднощів з виконанням практичного завдання. Були проведені фізкульхвилинка і зарядка для очей. Перед початком роботи за комп'ютером було про проведено інструктаж ТБ. Я пояснила дітям зміст практичної роботи.  Підготувала картки для індивідуальної роботи. За компютером діти працювали 15 хв. після були проведені підсумки уроку, для закріплення матеріалу фронтльно виконали завдання в LearningApps на встановлення відповідності між текстовими документами.Гігієнічних вимог дотримано. На уроці панував позитивний мікроклімат. Проблем з дисципліною не виникало.  Діти були активними, давали відповіді на запитання. Мета реалізована. Я встигла виконати всі залановні завдання. Урок був успішним, я задоволена результатами.


 Загальні враження від практики



Практика змістовно наповнила мою педагогічну скарбничку. Більше практики - більше вмінь і знань. Я отримала ще більше знань про особливості роботи з дітьми початкової школи. Виникали труднощі, але завдяки пошуку нових методів, прийомів навчання ці проблеми вдавалося вирішити. Я дуже вдячна вчителю школи Тетяні Василівні та методисту Наталії Михайлівні, їх поради, зауваження, коментарі дуже допомогли в організації та проведенні уроків. Однак виникали і невеликі непорозоміння щодо бачення методів навчання: Я намагалася спиратися на життєвий досвід дітей, включити їх в процес вивчення нового матеріалу, щоб вони були активними учасниками навчального процесу. У вчителя було дещо інші погляди на такий спосіб організації роботи на уроці. Але ми змогли прийти до спільного рішення. Загалом враження від практики дуже позитивні. Проходження практики мені подобається більше ніж звичайні аудиторні заняття. Робота з дітьми це прекрасно. Я все більше переконуюсь у правильності свого вибору щодо майбутньої професії.



Аналіз уроку на тему "Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів" 4 клас

Аналіз уроку на тему "Алгоритми з розгалуженням" 4 клас

Аналіз уроку на тему "Створення та виконання алгоритмів із заданою кількістю повторень у середовищі Scratch" 4 клас


☺☺☺



11.02.2019
Діти були раді бачити студентку у ролі їх вчителя на сьогоднішній урок. Ми повторили минулу тему та розпочали логічну розминку. Ці учні були більш спокійні та стриманіші.  Після розминки, ми почали вивчати нову тему. Я підготувала презентацію і по ній ми вивчали матеріал.Тому я розповідала учням інформацію найбільш доступніше, щоб вони все змогли зрозуміти і одразу ми її обговорювали. Діти були не дуже  активними,проте уважно мене слухали. Після цього  ми провели фізкультхвилинку, повторили правила техніки безпеки за комп'ютером та почали виконувати практичну частину. На підсумку уроку діти говорили, що дізналися багато корисного і будуть користуватися отриманими знаннями. Урок пройшов добре, на мою думку, діти засвоїли цей матеріал і будуть його використовувати у своїй діяльності.





13.02.2019
Всі діти прийшли на урок з гарним настроєм.. Урок я почала, звісно, з привітання, запитала який настрій мають діти і чого очікують від сьогоднішнього уроку. Всі висловили свою думку з цього приводу.  Далі, ми розпочали логічну розминку. Після цього, ми почали вивчати нову тему. Я підготувала презентацію і по ній ми вивчали матеріал, який був досить легким. І далі розмова пішла ніби по маслу, так ми перейшли до потрібної теми. Ніхто з четвертокласників ще не працював з електронними бібліотеками, для них все було в новинку. Але, на мою думку, ця тема не складна і легко засвоюється. Я розповідала учням інформацію,і походу  ми її обговорювали. Діти були зацікавлені, уважно мене слухали та гарно працювали. Я провела фізкультхвилинку, повторили правила техніки безпеки за комп'ютером та почали виконувати практичну частину. Також, на підсумок уроку я підготувала завдання в середовищі Learning Apps, де діти мали подумати про переваги та недоліки електронних книг. Вони дуже швидко впоралися з завданням. Я попросила проаналізувати учнів цей урок, що нового вони для себе відкрили і чи будуть користуватися електронними бібліотеками надалі, подякувала за гарну роботу і попрощалася

15.02.2019

 З цим класом я була незнайома, очікувала, що буде важко підтримувати дисципліну та налаштувати клас на роботу. Але в 4-В виявилися дуже гарні та розумні діти. Чесно кажучи, мені було дуже приємно з ними працювати. Ми познайомились і почали повторювати минулу тему, я була вражена від кількості дітей, які хотіли відповідати. Учні гарно засвоїли матеріал минулого уроку  і ми перейшли до вивчення нового. Ознайомлюючи учнів з новим матеріалом я спостерігала, як вони із захопленням слухають мене, виконують практичне завдання. Також не соромляться запитувати незрозумілі моменти, перепитують, щоб зробити все правильно. В цій групі, навіть, відбувається боротьба за те, хто відповість на моє питання. І якщо викликаєш одного, всі інші починають ображатися. Тому я намагалася викликати всіх по черзі. Діти самі викликались провести фізкультхвилинку та гімнастику для очей, що мене здивувало. Разом ми підбили підсумок уроку та попрощалися. Урок пройшов чудово, мені сподобалося працювати з цією групою, діти дуже розумні.

18.02.2019
Було присутньо 18 учнів.
Дітям сподобався урок. Вони гарно засвоїли навчальний матеріал. Мені сподобалось проводити урок, так як дітей я вже знала,тому мені було простіше з ними спілкуватись. Діти на уроці були активні. Я добре прорахувала свій час на уроці. Організаційний момент та основна частина зайняли 25 хвилин. Потім діти працювали 12 хвилин за комп'ютером і 3 хвилини залишилось на підсумок уроку.

20.02.2019
Сьогодні в мене було заплановано 2 уроки інформатики в 3 класі з тією самою темою. Я вже не хвилювалася адже це були вже знайомі мені діти в мене  була можливості познайомитися з ними раніше. Уроки пройшли добре діти одразу сприйняли мене як їхню нову вчительку. На всіх уроках діти вели себе добре ми все встигли зробити і мені здалося діти дуже добре засвоїли матеріал.
Урок  проведено  організаційно,  чітко  підкреслено       важливі   моменти, використана  наочність. Мета  уроку  досягнута. Учні  оволоділи новими знаннями, розвинувши наукове бачення  світу.  Урок проведений  на  достатньому                                научному,  методичному  і  етичному  рівні.  Учні активно працювали на уроці. В процесі уроку всі завдання студента-практиканта виконані на високому рівні.

21.02.2019
Я  прийшла на урок з чудовим настроєм. Діти радісно зустріли мене, вони були спокійними та налаштовані на роботу. Тому, не гаючи часу, я розпочала урок. Як завжди ми повторили правила техніки безпеки, провели логічну розминку, повторили матеріал минулого уроку та почали вивчати новий. Діти досить швидко виконали практичну роботу, труднощів не виникало. Під час роботи з тестом учням було все зрозуміло, а це значить, що питання були підібрані вдало та відповідно до того матеріалу, яким діти вже володіли. Відповіді тесту приходять відразу в особистий кабінет, що є досить зручно. Раджу всім скористатися цими формами. Підсумок уроку був проведений.

25.02.2019

 Сьогодні було дуже важко підготувати всі мультимедійні пристрої до роботи, адже вчитель не попередивши мене не прийшов на уроки. Це трішки збило мене з позитивного настрою. Навіть не дивлячись на невелику кількість дітей я налаштувала себе на продуктивну роботу. Не можу сказати, що все пройшло так, як я планувала. Дещо потрібно було більш допрацювати, але не дивлячись на все, урок мені сподобався. Дітям було цікаво працювати, вони дізналися багато нового. Структура уроку була повністю дотримана, проведені фізкультхвилинка та гімнастика для очей. Я була здивована, що діти з такою легкістю виконують завдання і в них не виникає ніяких труднощів. Я задоволена роботою учнів. Недолік був лише один: не всі діти були однаково активні, як хотілося б. На мою думку, можна сказати, що учні дуже швидко зрозуміли суть уроку і засвоїли новий матеріал. Тому мета уроку була досягнута.

28.02.03
Урок пройшов плідно, я чітко давала дітям завдання, наочно демонструвала приклад виконання. Хоча з цим класом я не знайома, але дисципліну на уроці було дотримано, діти виконували всі вказівки і активно відповідали на мої питання.
Я дотрималась структури уроку, досягла мети уроку. Чітко слідкувала за регламентом часу, тому встигла виконати все заплановане.
 Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують усі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілено за рівнями складності. У заключній частині уроку закріплення основних моментів. Проводиться підведення підсумків уроку, дається домашнє завдання.

1.03.2019
Всі діти прийшли на урок з гарним настроєм.. Урок я почала, звісно, з привітання, запитала який настрій мають діти і чого очікують від сьогоднішнього уроку. Всі висловили свою думку з цього приводу.  Далі, ми розпочали логічну розминку. Після цього, ми почали вивчати нову тему. Я підготувала презентацію і по ній ми вивчали матеріал, який був досить легким. Діти були досить активними, швидко виконали практичне завдання.
У мене виникли  деякі технічні проблеми. Також виникли проблеми з розподілом часу.Я індивідуально допомогали учням вирішити питання які в них виникли. Гігієнічних вимог дотримано. На уроці панував позитивний мікроклімат. Було проведено підсумки уроки.Учні гарно засвоїли метеріал. 





Немає коментарів:

Дописати коментар